Nya tag - och idol är slut

Det har blivit ett långt uppehåll i bloggandet, men nu tänkte jag ta nya tag... Var det någon mer än jag som såg Idol-finalen igår? Tänkte väl det. Tyckte allt att det var lite slätstruket detta året, men det kanske berodde på att jag inte hade någon favorit. Visst, Kevin var otroligt duktig, men han sticker inte ut precis.

Annars tittar jag sällan på TV, det är inte riktigt min grej. Jag följer en och annan tv-serie, men det är det enda. Min stora favorit var annars Vänner, och visserligen går den fortfarande på Femman, men eftersom jag har hela serien på DVD så tittar jag när andan faller på. Jag har nog set varenda avsnitt minst tre gånger... Kanske skrattar man inte lika högt tredje gången man ser ett avsnitt, men kul är det fortfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0