Trötthet

Hösten gör mig så trött. Det enda jag vill är att sova. Tänk om vi kunde ha några sängar här på jobbet, så att man kunde ta sig en liten tupplur på eftermiddagen... Det vore underbart. Säng säng säng, sova sova sova som Galenskaparna och After Shave sjöng.

På helgen tillbringar jag nästan all tid i mina sängar. Ja just det, mina sängar... jag har två stycken. En i sovrummet och en i mitt arbetsrum. Jag växlar lite och tar en tupplur i arbetsrummet mellan varven.

Sen på natten är det givetvis lite svårt att sova, eftersom jag legat och slumrat halva dan. Då försöker min man pigga upp mej med sina sexleksaker. Men inte är man road av sex och sexleksaker när man bara vill sova...

Har förresten hört att man ska sova extra bra om man använder sängkläder av ull. Känns som om det skulle klia, men det kanske är helt fel. Är det nån som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0