Gustaf Aniansson

Jag har tidigare skrivit om plastikkirurgi i min blogg och om att jag hellre försökte mig på mer naturliga metoder än att ta till kniven. Men i vissa fall kan det vara välmotiverat att anlita en plastikkirurg. Har man missprydande ärr, hudtumörer eller liknande är det bättre att vända sig till en plastikkirurg än till en vanlig läkare.

Läste om Gustaf Aniansson som  arbetar på Nackakliniken i Stockholm. Han sysslar mest med bröstoperationer och bukplastik men är även duktig på hudtumörer och missbildningar. Gustaf Aniansson har arbetat både i Sverige och utomlands och skaffat sig bred erfarenhet inom plastikkirurgiområden. 

Om jag bestämmer mig för att ändå göra en sk skönhetsoperation ska jag med glädje vända mig till Gustaf Aniansson.

Andra bloggar om: , ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0