Inreda

Att inreda är kul!!! Men svårt ibland. Eftersom vi blivit en mindre som bor hemma nu, tänkte jag göra om ett rum till att bara bli mitt.

Ut med allt det gamla... och in med nytt. Tapeter, möbler och golv, allt ska bli nytt. På möbelfronten är det främst ett bra skrivbord jag ska ha. Men även en skön fåtölj eller en liten soffa och ett soffbord för tekoppen och boken. Sen vill jag ha snygg hemtextil också. Gardiner och kuddar i fräcka färger.

Jag vill ha neutrala tapeter och ett snyggt parkettgolv. Och så en hylla för praktisk förvaring av alla mina prylar: böcker, garn, tyg och lite smått och gott.

Fast skrivbordet är allra viktigast, för där ska min dator stå.

Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0