Vad ska man välja?

Min TV pajade igår för jag inte hade rätt esd-skydd. Inte så himla kul. Dessutom är den så gammal att det inte lönar sig att laga den. Men det har hänt en massa på hemelektronik-fronten sedan jag köpte TV sist, och jag har svårt att fatta vad som är bäst. Ska man köpa en lcd-tv eller en plasma-tv, det är frågan. Ska man satsa på hela köret och köpa ett paket med hembio när man ändå är igång? Det är verkligen snårigt och det finns så himla mycket att välja på. Har varit ute och surfat runt på en massa sajter med tv, radio och bilstereo, men inte har jag blivit klokare för det. Jag får väl fråga kompisarna om de har några bra tips och råd.


Det är inte klokt vad mycket prylar det finns ute på nätet. Multimedia, karaoke, dj anläggningar, mobiltelefoner, hemmabio och ljudanläggningar... Hur mycket som helst. Kan alla dessa nätshoppar löna sig? För att inte tala om alla dator och server shoppar. Jag ska faktiskt även köpa en ny skärm till min dator, och det är nästan lika snårigt som att köpa tv.

Jag tror jag lägger ner, och flyttar ut till ett torp ute i skogen, utan el eller telefon. Lugnt och skönt och mycket mindre problem.

Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0