Makeup & Hudvård

Nu när vårsolen tittar fram känner jag mig extra blek och glåmig. Det är nog dags att ta tag i sitt utseende litegranna. Kanske köpa lite ny makeup och lite cremer för ansikstsvård och hudvård. Även om man kan göra mycket genom att äta rätt (ska förresten köpa en bok om näringslära), så behövs nog det där lilla extra i form av en lyxig creme. Inte bara för att gör mig vackrare på utsidan, jag känner mig också lite bättre på insidan om jag får unna mig lite extra lyxig hudvård. Dags att vaxa benen och börja vårda sina naglar på tårna också, tills det är dags för bara ben och fötter. Sen är det dags att ge sig ut på shoppingrunda och inhandla lite nya sommarkläder också. Som tur är behövs inga bantningskurer eller någon fettsugning, bara jag får lite färg i ansiktet så känner jag mig redo för att möta den nya sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0