Kalas och presenter

Usch! Nu är det dags att gå på födelsedagskalas igen. Det borde vara kul att hylla nån som fyller år, och det är det... Om det inte vore för att man måste köpa presenter. Dessutom verkar alla mina släktingar och vänner fylla år nu i mars, så det blir presentköp nästan varje dag. Näst efter december, när man ska köpa alla julklappar, så är mars den presenttätaste månaden.

Först är det dotterns pojkvän och min man som fyller år. Kanske kan det bli en lektion i flugfiske, för fiske är ju båda intresserade av.

Lite längre fram i mars så är det brorsdottern som fyller år. Om det inte vore så dyrt, skulle jag köpa en scooter, tänk vad glad hon skulle bli! Brorsdottern och min bästa kompis får nog silversmycken i år, det är alltid användbart och uppskattat.

Men nu väntar jag bara på att mars ska ta slut, så det blir lugnt ett tag innan det är dags att fundera på julklappar igen.

Andra bloggar om: , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Tommy

Kolla www.friendcake.se kanske kan hjälpa dig lite på traven. Roliga presenter i form av kakor som kan skickas till nära och kära.

2007-04-03 @ 12:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0